Vážení účastníci, seznamte se, prosím, důkladně s popisem výletu, kurzu (dále jen akce) a Všeobecnými podmínkami účasti na akci (dále jen VP).
Storno podmínky
V případě zrušení rezervace si HP Tronic s.r.o. vyhrazuje možnost uplatnit storno podmínky:
- 20 % z ceny při zrušení 10 dní před začátkem kurzu
- 100 % z ceny při zrušení méně, než 10 dní před uskutečněním kurzu
Pokud se dítě nemůže kurzu zúčastnit, může jej kdykoliv vystřídat náhradník. Finanční vyrovnání si už řeší spolu individuálně.
Všeobecné podmínky účasti na akcích pořádaných HP Tronic s.r.o.
I. Všeobecné informace
- 1.1 Pořadatelem jednodenních táborů pro děti je společnost HP TRONIC, s.r.o., IČ 603 23 418, se sídlem náměstí Práce 2623, 760 01 Zlín (dále jen „pořadatel“).
- 1.2 Objednáním nebo rezervací akce dochází k uzavření smlouvy o poskytování služeb (dále jen „smlouva“), jejímž předmětem je poskytnutí služby – pětidenního tábora pro děti, a to mezi objednatelem a pořadatelem.
- 1.3 Objednatel je fyzická osoba, která objednává akci pro účastníka.
- 1.4 Účastníkem akce se může stát řádně přihlášený nebo dohlášený, zájemce, popř. náhradník ve věku dle propozic k jednotlivým nabídkám, ve zdravotním stavu umožňujícím zájemci absolvovat tábor.
II. Přihlášení na akci
- 2.1. Podmínkou účasti na akci je řádné vyplnění a podepsání přihlášky a zaplacení příslušné ceny akce, ve stanoveném termínu, stanoveným způsobem. Za nesprávné a chybějící údaje v přihlášce nese odpovědnost objednatel se všemi důsledky.
- 2.2. Přihlášením na akci objednatel stvrzuje, že souhlasí s těmito podmínky a dále potvrzuje správnost sdělených údajů.
- 2.3 Detailní program akce a popis sjednaných služeb je uveden v příslušných informacích o akci, které obdržíte e-mailem po řádném přihlášení. Pořadatel si vyhrazuje právo provést v konečném programu akce drobné úpravy, pokud jsou nezbytné a neovlivní charakter akce, popřípadě změnit místo realizace akce. V případě nepříznivého počasí je připravena náhradní varianta programu.
III. Cena akce a zrušení rezervace akce, resp. odstoupení od smlouvy ze strany objednatele
- 3.1 Cena je uvedena v informacích o jednotlivých akcích . Informace naleznete na https://www.valachy.cz/kempy/. Pořadatel akce si vyhrazuje právo změnit cenu akce pouze v případě změn platných sazeb DPH.
- 3.2 Objednatel má právo kdykoliv zrušit rezervaci akce, resp. odstoupit od smlouvy (dále jen „zrušení“). Zrušení musí být provedeno písemně. Pořadatel má nárok na specifikované v bod 3.4., přičemž rozhodující je den, kdy bylo zrušení pořadateli doručeno.
- 3.3 Nárok na úhradu poplatku pořadateli nevzniká v případě, že za účastníka bude zajištěn adekvátní náhradník (odpovídající věk, zdravotní stav). Nahlášení náhradníka musí být provedeno písemně.
- 3.4 V případě zrušení si pořadatel vyhrazuje právo požadovat po objednateli poplatky v následující výši:
- 20 % z ceny akce při zrušení 10 a více dní před začátkem akce
- 100 % z ceny akce při zrušení méně, než 10 dní před uskutečněním akce
Pokud se dítě nemůže akce zúčastnit, může jej kdykoliv vystřídat náhradník. Finanční vyrovnání si už řeší spolu individuálně.
IV. Zrušení akce ze strany pořadatele
- 4.1 Pořadatel je povinen uskutečnit akci dle podmínek uvedených v těchto všeobecných podmínkách. Realizace akce je podmíněna dosažením minimálního počtu účastníků, jak je uvedeno v informacích o akci uveřejněných na https://www.valachy.cz/kempy/. Pokud počet účastníků pro danou akci nedosáhne minimálního počtu, nebo před započetím akce klesne, vyhrazuje si pořadatel právo akci zrušit. V případě zrušení akce ze strany pořadatele z důvodu nedosažení minimálního počtu účastníků, bude objednateli vráceno 100% zaplacené částky. Objednatel nemá právo požadovat jakoukoli náhradu škody v případě zrušení uvedeném v tomto bodě.
- 4.2. Pořadatel může zrušit akci nebo změnit místo či termín akce dle aktuálních klimatických podmínek, z důvodů vyšší moci nebo neodvratitelné události, které nemohl pořadatel zabránit. O vhodnosti klimatických podmínek pro uskutečnění akce rozhoduje pořadatel.
- 4.3. O zrušení nebo změnách v termínu či místě konání akce musí pořadatel neprodleně informovat objednatele.
V. Reklamace
- 5.1. Jestliže akce neprobíhá dle těchto podmínek, je objednatel oprávněn reklamovat nekvalitní služby. Vady je nutné reklamovat ihned po jejich zjištění tak, aby bylo možno uvedené vady odstranit v rámci možností pořadatele ještě v průběhu akce. Objednatel řeší tyto reklamace s pověřeným pracovníkem organizátora. V případě akcí pořádaných ve spolupráci s MŠ, ZŠ, SŠ řeší tyto reklamace s pověřeným zástupcem dané organizace. V okamžiku vzniku reklamace poskytovaných služeb musí být mezi objednatele a pověřenou osobou proveden zápis o předmětu reklamace. V případě nevyřešení reklamace služeb v průběhu akce může objednatel tuto reklamaci uplatnit po jeho skončení, a to písemně nejpozději do 3 měsíců od ukončení akce.
- 5.2. V případě akcí pořádaných ve spolupráci s MŠ, ZŠ, SŠ musí být nedílnou součástí reklamace písemný zápis se stanoviskem učitele základní, střední nebo mateřské školy, se kterým se reklamované vady řešily, včetně jeho podpisu. Bez těchto náležitostí nelze reklamaci uplatnit. Při splnění výše uvedených náležitostí se pořadatel zavazuje sdělit objednateli své stanovisko k reklamaci písemně nejpozději do 30 dnů od doručení pořadateli.
VI. Pojištění
- 6.1. Pořadatel má uzavřené pojištění odpovědnosti. Další pojištění si účastník musí zařídit sám.
VII. Důležitá upozornění
- 7.1. Účastnit akce se mohou pouze řádně přihlášení účastníci, případně jejich řádně nahlášení náhradníci (viz. bod 1.4 těchto podmínek).
- 7.2. Pořadatel nenese zodpovědnost za účastníky, kteří se z jakéhokoli důvodu nedostavili včas na místo zahájení akce. V tomto případě nemají účastníci nárok na žádnou náhradu.
VIII. Ostatní
- 8.1 Uvedením osobních údajů dítěte beru na vědomí, že společnost HP TRONIC, s.r.o., IČ 603 23 418, se sídlem náměstí Práce 2523, 760 01 Zlín bude zpracovávat osobní údaje za účelem organizace a provedení této akce. Máte právo na přístup k osobním údajům, na jejich opravu, výmaz, přenos osobních údajů, omezení zpracování, právo vznést námitku nebo podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů. Více informací o zpracování osobních údajů naleznete na webu https://www.valachy.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju/ nebo na vyžádání u pořadatele akce.
- 8.2 Objednatel bere na vědomí, že během akce může být pořizován obrazový materiál a že Účastník akce může být zachycen na fotografiích, které budou uveřejněny za marketingovými účely na stránkách www.valachy.cz. Pokud si objednatel nepřeje, aby fotografie zachycující účastníka byly výše uvedeným způsobem zveřejněny, sdělí tuto skutečnost pořadateli a bude mu vyhověno.