Aktuální informace COVID-19, platné do odvolání
28.05. 2020 - 02.05. 2021
Vážení návštěvníci,
provoz v Resortu Valachy je dle nařízení vlády omezen. Jak fungujeme?
Relaxační centrum Wellness Horal, Spa hotel Lanterna, hotely Galik a Pod Javorem jsou aktuálně uzavřeny
Co vše děláme a dělali jsme proto, aby byl váš pobyt bezpečný?
Jsme připraveni se o vás postarat i v tomto čase a prosíme vás o spolupráci při dodržování hygienických a bezpečnostních opatření. Pomáháte nám chránit vás i všechny, kteří o vás pečují.
- Dbáme na všechna platná aktuální vládní nařízení (více na Covid portálu)
- Dle pokynů hygieniků pravidelně a ve zvýšené četnosti dezinfikujeme veřejné prostory. Prosíme, abyste využívali námi nabízené dezinfekční prostředky na ruce, které jsou vám na vybraných místech k dispozici.
- Prosíme, mějte svou roušku vždy po ruce a kde to nařízení vyžaduje, mějte ji nasazenu. Bez ní není možný vstup do vnitřních prostor. Roušku lze odložit při konzumaci.
- Veškerý pohyb na čerstvém vzduchu je nyní více než žádoucí. U nás na horách, v okolí našich hotelů, k tomu máte přímo ideální podmínky díky množství značených turistických tras.
- Prosíme, dodržujte rozestupy a řiďte se informačními tabulemi i vládními nařízeními
Jakmile bude možné ubytování:
- Pro vaše bezpečí děláme maximum. Z preventivních důvodů podrobujeme naše hosty při příjezdu kontrole teploty bezkontaktním teploměrem. V případě zvýšené teploty host nemůže být ubytován. Každý ubytovaný host navíc vyplňuje čestné prohlášení - Prohlášení o bezinfekčnosti.
- Současně snižujeme dostupnou kapacitu pokojů a jejich nabídku operativně upravujeme v zájmu snížené obsazenosti našich hotelů.
- K vycházkám využijte možnosti bezplatného zapůjčení holí pro nordic walking v recepcích našich hotelů (s ohledem na kapacitu holí doporučujeme rezervaci předem). V recepci vám také rádi poskytneme mapu našich značených okruhů.
- Pro udržení zdraví je jednoznačně důležitá také duševní pohoda a dobrá imunita. Pokud se necítíte dobře, prosíme, zcela omezte kontakt s ostatními a obraťte se na naši recepci, která vám poradí další postup.
Pokud budete nuceni zrušit rezervaci pobytu z důvodu prokazatelně nařízené karantény nebo onemocnění COVID-19, o uhrazenou zálohu pobytu nepřijdete. Nebudeme na ni uplatňovat storno podmínky, ale umožníme vám vyčerpat tuto částku v jiném termínu.
Děkujeme, že jste k nám s důvěrou zavítali, a přejeme vám příjemný pobyt.