AKTUALIZOVÁNO: Informace o COVID-19, platné do odvolání

28.05. 2020 - 19.09. 2021

 

Provoz hotelů, wellness a dalších nabízených služeb se řídí nařízením vlády a jeho případnými změnami v souvislosti s vývojem situace ohledně COVID-19. Informace i termíny se tak mohou měnit.

CO JE AKTUÁLNĚ V PROVOZU  //  PRAVIDLA UBYTOVÁNÍ  //  PRO HOSTY ZE SLOVENSKA


Co je aktuálně v provozu

Ubytování a wellness

  • Wellness hotel Horal otevřen, stravování pro ubytované: snídaně a večeře bufé s obsluhou, rezervovat pobyt online
  • Wellness Horal je v provozu se všemi svými službami (termální bazény, saunový svět, kardiofitness, masáže) 
  • Spa hotel Lanterna zůstává z důvodu rekonstrukce uzavřen - více informací k rekonstrukci (netýká se již rezervovaných a potvrzených pobytů, které proběhnou), obnovení provozu plánujeme v rámci  srpna. Upozorňujeme, že vzhledem k rekonstrukci je nyní počet parkovacích míst u hotelu omezen (v případě problému při příjezdu, prosíme, kontaktujte recepci na tel. +420 571 477 301 a zajistíme pro Vás transfer z parkoviště pod hotelem). Dále si dovolujeme upozornit, že u Spa hotelu Lanterna mohou v průběhu léta probíhat dokončovací práce související s výstavbou terasy. Děkujeme za pochopení.
  • Hotely Galik a Pod Javorem otevřeny (pro ubytování nad 20 osob)

Gastronomie a akce

  • Bistro Razula se zahrádkou (otevřeno každý den 8:00-20:00)
  • Valašská hospůdka Horal s novým menu (otevřeno každý den, ne-čt 7:00 - 22:00, pá-so 7:00 - 24:00), nově také nabídka poledního menu.
  • Terasa Horal s novým menu (otevřeno každý den, ne-čt 10:00 - 22:00, pá-so 10:00 - 24:00), ve středu s hudbou, o víkendu grilování a cimbál
  • Golfové hřiště Horal v provozu (driving range i hřiště), žetony zakoupíte na recepci Wellness Horal, otevřeno každý den 8:00-19:00
  • Půjčovna elektrokol otevřena denně 8:00-19:00 (dle aktuálních klimatických podmínek), nutná rezervace min. 1 den předem.

Jaká jsou pravidla pro ubytování a další služby?

(zdroj informací: COVID PORTÁL, aktualizováno 9. 8. 2021)

Poskytovat ubytovací a další služby je možné všem, kteří nemají žádné příznaky onemocnění COVID-19 a prokáží, že splňují jednu z následujících podmínek (toto neplatí pro děti do 6 let):

Po splnění podmínek se můžete ubytovat maximálně na 7 dní. Pokud chcete svůj pobyt prodloužit, musíte znovu splnit některou z výše uvedených podmínek.

V ubytovacích zařízeních je nutné mít ve všech společných prostorách nasazený respirátor či jiný ochranný prostředek bez výdechového ventilu s filtrační účinností alespoň 94 % (respirátory třídy FFP2 / KN 95, nanorouška apod.). Odložit jej můžete při konzumaci v restauraci či při masáži a jiných prostorách wellness viz výše. Při ubytování dodržujte zvýšená hygienická pravidla a, pokud je to možné, zdržujte se převážně ve svém hotelovém pokoji.

PŘESNÉ ZNĚNÍ PRAVIDEL


Cestování ze Slovenska do České republiky


Pro vaše bezpečí děláme maximum

  • Dbáme na všechna platná aktuální vládní nařízení
  • Dle pokynů hygieniků pravidelně a ve zvýšené četnosti dezinfikujeme veřejné prostory. Prosíme, abyste využívali námi nabízené dezinfekční prostředky na ruce, které jsou vám na vybraných místech k dispozici.
  • Prosíme, dodržujte rozestupy a řiďte se informačními tabulemi i vládními nařízeními
  • Veškerý pohyb na čerstvém vzduchu je nyní více než žádoucí. U nás na horách, v okolí našich hotelů, k tomu máte přímo ideální podmínky díky množství značených turistických tras.
  • K vycházkám využijte možnosti bezplatného zapůjčení holí pro nordic walking v recepcích našich hotelů (s ohledem na kapacitu holí doporučujeme rezervaci předem). V recepci vám také rádi poskytneme mapu našich značených okruhů.

Pro udržení zdraví je jednoznačně důležitá také duševní pohoda a dobrá imunita. Pokud se necítíte dobře, prosíme, zcela omezte kontakt s ostatními a obraťte se na naši recepci, která vám poradí další postup.

Pokud budete nuceni zrušit rezervaci pobytu z důvodu prokazatelně nařízené karantény nebo onemocnění COVID-19, o uhrazenou zálohu pobytu nepřijdete. Nebudeme na ni uplatňovat storno podmínky, ale umožníme vám vyčerpat tuto částku v jiném termínu. 

Děkujeme, že jste k nám s důvěrou zavítali, a přejeme vám příjemný pobyt.